Obserwatorzy

piątek, 30 marca 2012

Hello World!

30 komentarzy:

  1. dziękuję za odwiedziny:) świetny post, szczególnie zdjęcia - wyglądasz prześlicznie:) dziękuję za odwiedziny:) co do moich rzeczy na blogu to tak:)
    Wszystkie dodatki takie jak: muzyka, gwiazdki czy ruchoma nazwa dodałam przez kod html. W zakładce Projekt, masz możliwość dodać gadżet i tam wybiersz właśnie kod html i wklejasz odpowiedni kod.
    1. muzyka:)
    w wyszukiwarce google wpisałam mp3 palyer i poszukałam tam widżetu odtwarzacza, który można dodać na swoją stronę w postaci właśnie takiego kodu html. Możesz też kliknąć na mój odtwarzacz na tą firmę i wyświetli Ci się ich strona. Możesz się tam zarejestrować, założyć konto stworzyć swoją play listę i wybrać mp3:)Do play listy dodajesz muzykę,mp3 w postaci linku publicznego będzie Ci potrzebny jeszcze jakiś program (najlepiej Dropbox), który zainstalujesz na komputerze i tam będziesz wrzucać te piosenki, które chcesz mieć na play liście. Jak do niego wrzucisz mp3 to ona się przerobi na specjalny plik. Klikasz na niego prawym klawiszem myszki i dajesz w okienku Dropbox --> Copu public link:) wklejasz go do odpowiedniego miejsca na link.
    2. Ruchoma nazwa:)
    Wklejasz odpowiedni kod html do gadżetu w zakładce Projekt. W miejscu NAZWA BLOGA wpisz nazwę swojej strony.Kodów niestety nie da się dodać w komentarzu bo program tego nie przepuszcza. Jak chcesz to możesz podać mi maila to Ci go wyślę. Mam nadzieję, że będzie działać:)
    3. Gwiazdki
    Tutaj tak samo wklejasz odpowiedni kod html do gadżetu w zakładce Projekt. Też mogę wysłać:)
    Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam i pisałam zrozumiale:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh możesz też usunąć weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy:) W zakładce Ustawienie ->komentarze i tam dać Nie przy pytaniu czy pokazywać tą weryfikację:) jak byś miała także ochotę na wspólną obserwacje to daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujący początek! Chętnie zajrzę jeszcze do Ciebie! Powodzenia!

    http://archiveofmystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful first post! Those are wonderful photography and it showcases your lovely style! I can't wait to see your future posts! If you get a sec, I'd love for you to check out my blog =)

    xoxo,
    Suzie Q
    Style Cue by Suzie Q

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie ze obserwujemy ; ) Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu! Umarłam! Świetne!!! obserwuje na 100pro! MEGA POST!

    OdpowiedzUsuń
  7. lovely pics..
    thnx for dropping by my blog...
    i couldn't find the follow tab,so couldn't join your site :(
    http://fewunnecessarystuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jak to fajnie wszystko zrobiłaś . Z przyjemnością cie obserwuje , i dziękuje za odwiedziny pozdrawiam ; ***

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to wszystko wyszło :) świetny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. wow amazing post!
    love these photos :)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. you did a wonderful job lovely...thx you for liking my nail art.....i'm so tankful i follow ,follow me back if you like

      oxoxx
      cutenails-art.blogspot.com

      Usuń
  11. Hahaha no właśnie napisałam ze obserwuje, przed tym jak to zrobiłam... i właśnie wtedy sie skumałam, że średnio ogarniam to "obserwowanie" dlatego dorzuciłam Twojego bloga na mój boczny pasek na moim blogu, blogów na które często wchodzę :D Dawaj nowego posta bo jestem głodna Twojej kreatywności, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. thanks for finding me and for the comment!
    you're post is adorable...
    s.
    http://hipandchips.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, dziękuję ♥!
    pomysłowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! You have done amazing job! This is so inspiring! I just can't put in words how calm and happy I feel right now, it just made me think about things.

    OdpowiedzUsuń
  15. super!! uwielbiam ten utwór<3 bardzo sentymentalny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful post and such a nice pictures :)
    Thank you for visit and lovely comment :)
    http://confessionsofthepsychocat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow świetny początek bardzo mi się podoba :*
    pozdrawiam i na pewno nie raz tu zajrzę :) +dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna prezentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I like so much how you show your style is so inspiring.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia świetne, oby tak dalej, powodzenia w blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, aż przejrzałam to 2 razy:)
    Czekam na więcej zdjęć, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for visiting my blog! What a lovely post full of beautiful pictures , keep it up, following you!


    Kate <3

    www.catwalktokate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Doczekamy się nowych zdjęć?:)

    OdpowiedzUsuń